Δράσεις για την BDF Hellas

Μια γόνιμη συνεργασία με κοινωνικό πρόσωπο. Αρμονική και καθ’ όλα αποδοτική αποδεικνύεται η συνεργασία της εταιρείας επικοινωνίας APSON, με εξειδίκευση στον τομέα της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και της Beiersdorf Hellas, η οποία είναι θυγατρική του ομίλου Beiersdorf AG της Γερμανίας, με αντικείμενο την εμπορική εκμετάλλευση των επώνυμων καταναλωτικών προϊόντων NIVEA, Eucerin, Liposan, atrix, DUO, ΛΕΟΝΤΟΣ και Hansaplast.

Η εταιρεία κοινωνικής ευθύνης APSON, μετά από έρευνα, σχεδίασε και διοργάνωσε πολλαπλές εκδηλώσεις, με δράσεις εναρμονισμένες στο ύφος και τη νοοτροπία των νέων, που εξυπηρετούν αφενός το επιχειρηματικό όραμα της BDF και αφετέρου υποστηρίζουν την ιδέα για αλληλεγγύη και αναδεικνύουν την κοινωνική δράση της εταιρείας.

Η εταιρεία επικοινωνίας APSON ανέλαβε την προώθηση και διανομή προϊόντων της Beiersdorf Hellas στις ακόλουθες εκδηλώσεις:

• Στο φεστιβάλ Νεολαίας GRAFFITI.

• Στο hip hop Athens Festival.

• Στα MAD awards.

• Στο 2ο FISTIKI FEST στην Αίγινα.

• Σε ΑΕΙ και σε ΤΕΙ.

• Σε αθλητικούς συλλόγους της Αττικής (πόλο, κολύμβηση, κωπηλασία, καγιάκ, ιστιοπλοΐα, handball, γυμναστήρια volleyball, basketball, ποδόσφαιρο κ.α.).

• Σε δημόσιες υπηρεσίες (ΙΚΑ, ΚΕΠ, Εφορίες, εργαζόμενους σε δήμους του Νομού Αττικής, εργαζόμενους στη Νομαρχία Πειραιά κ.α.).

Στόχος της εταιρείας Beiersdorf Hellas είναι η συνεχής βελτίωση. Οι πράξεις της, δεν καθορίζονται μόνο από την οικονομική επιτυχία της, αλλά και από την ενεργή συμμετοχή στην κάλυψη κοινωνικών αναγκών. Η εταιρεία κοινωνικής ευθύνης APSΟΝ συμπορεύτηκε με τους στόχους της Beiersdorf Hellas βοηθώντας στην υλοποίηση και ανάδειξή τους.